Szállítás

Szállítási módok
Webshopunkban kizárólag kiszállítással történő átvételre van lehetőség, személyes átvételi pontot nem biztosítunk.
 
Házhozszállítás futárszolgálattal
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást!
 
MPL
A munkanapon 12:00-ig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés várható dátuma a következő munkanap. 
 
  Kosár érték     Szállítási költség  
0 - 14999 Ft 1890 Ft
15000 Ft - tól 990 Ft

 

GLS
A munkanapon 08:00-ig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés várható dátuma a következő munkanap.
(a GLS futár 8-12 óra között érkezik csomagfelvételre a raktárunkba, ezért előfordulhat az is, hogy a 11:00-kor leadott rendelést is még aznap fel tudjuk adni)

  Kosár érték     Szállítási költség  

 

1990 Ft

 

Szállítás Postapontra, GLS átvételi pontra, csomagautomatába
Szeretnéd nem időhöz kötve a Postán, GLS átvételi ponton, vagy csomagautomatában átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a postapontra/csomagautomatába történő szállítást

Posta, PostaPont, MPL automata
A munkanapon 12:00-ig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés várható dátuma a következő munkanap. 

  Kosár érték     Szállítási költség  
0 - 14999 Ft 890 Ft
15000 Ft - tól Díjmentes
 


GLS átvételi pont, GLS csomagautomata, Foxpost csomagautomata
GLS: A munkanapon 08:00-ig beérkezett rendeléseket aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés várható dátuma a következő munkanap.
(a GLS futár 8-12 óra között érkezik csomagfelvételre a raktárunkba, ezért előfordulhat az is, hogy a 11:00-kor leadott rendelést is még aznap fel tudjuk adni)
Foxpost: A beérkezett rendeléseket 24 órán belül átadjuk a szállító cégnek, a kézbesítés várható dátuma az átadást követő 2. munkanap.

  Kosár érték     Szállítási költség  
1390 Ft

 

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-18 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint nyomon is követheted a Partnerünk online rendszerében a tőlünk kapott csomagszám beírása után.

Nem talált otthon a kézbesítő? Újra próbálkozunk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását az első napon nem tudja teljesíteni, egy későbbi napon újra próbálkozik.

Ma nem jársz a megjelölt Postapont közelében? Semmi gond, menj érte másnap!
A rendelésedben megjelölt Postán 5 napig tárolják a csomagod, ennyi időd van bemenni érte.

Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét az átvételkor még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag sérülésére vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre kerül.